сряда, 9 ноември 2011 г.

Бисери от полицейски дневници

Случайно попаднах на тези бисери, голЕЕЕм смЕх падна. Посмейте се и вие....

"...Убитият почина от кръвозагуба на пулса..."
"В началото обвиняемият упорито мълчеше,а след това неочаквано започна да отрича всичките показания..."
"...Връщайки се от командировка,гражданинът Драганов открива съседа в банята,след което опитал да сложи край на живота му посредством фалшиво самоубийство..."
"...Задържаният беше ранен в дясното полугъзие..."
"...Задържаният Йорданов искал от продавачката водка и други сексуални удоволствия..."
"Задържаният търговец Иванов ударил пенсионерът Стоянов с парче месо през лицето,в резултат на което извадил от устата на пенсионера изкуствените му челюсти-впити до кокал в месото..."
"...и накрая дълго блъскаше с глава по обувките на разпитващия го сержант..."
"След обиска на спиртоварната на цар Киро аз и сержант Георгиев по никакъв начин не можехме да открием входната врата.Когато сержант Георгиев се измори и заспа в тоалетната,аз все пак открих вратата.Но виж-защо съм я донесъл в участъка-не помня."
"...Докато обискирахме жилището му,гражданинът Х. излезе от балкона и шумно затвори вратата.На мен ми се стори,че се опитва да избяга и-без да губя време-скочих от горе му да го задържа.А за това,че живее на шестия етаж-съвсем забравих..."

Обичам да чета бисери на ученици, кандидат-студенти, от съдебните зали, а сега и тези......за това ги копирах и ви ги предлагам и на вас. :)))))

1 коментар: